Darins Conditori

 
 
Då är utställningen på Darins Conditori nerplockad!
 
Det som var tänkt att bli en månads sommarhängning har varat betydligt länge, men det har såklart bara varit roligt! Jag tackar för dessa månaderna och alla glada tillrop jag fått. En del av tavlorna har fått nya ägare och jag hoppas ni som investerat känner er nöjda med era alster! Idag hämtade jag hem de tavlor som hängde kvar och som nu ska vidare mot nya utsikter.
 
Påsken närmar sig med stormsteg och det kommer mer information om utställningar som väntar inom det närmsta. Året som varit har bjudit en brokig blandning av väldigt mycket där målandet tyvärr inte har fått det utrymme jag hade önskat. Därför är jag ännu inte helt klar över vilka former årets Konstrunda kommer ta eller i vilken utsträckning jag personligen kommer kunna medverka. Hursomhelst är det dock klart att jag kommer att hänga på två lokala samlingsutställningar som kommer att hålla öppet hela påskhelgen och bjuda en spännande blandning av tekniker och konstnärer. Toppenkul! Mer information kommer inom det närmaste.
 
Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0