Tavlor, tavlor, tavlor...

Då var påsken och årets Konstrunda över för denna gången! Det har gått från snöstorm i sidled till det strålande solsken och vårväder vi beställde och vi har haft en superhelg i Vittskövle! Stort tack till alla er som tagit er ut och besökt vår utställning i år! Och till övriga utställare som bjudit vacker konst och gott sällskap dessa dagar! Efterlängtade möten, många skratt och varma ord har avlöst varandra och planerna för nästa års Konstrunda har redan börjat ta form. Jätteroligt! Många tavlor har dessutom fått ny utsikt efter påsk, superkul! De flesta är redan på plats och några väntar fortfarande på att lämnas eller hämtas. Båda utställningarna är dock nerplockade för denna gången. I dagsläget kan jag inte svara för när nästa utställning blir, men jag uppdaterar på bloggen när det händer något nytt. Jag lovade lägga ut dom tavlor jag har kvar på bloggen att kika på för er som ville fundera lite till. Som ni ser här nedan har jag lagt upp en del av dem nu. Jag vill dock flagga för att bilderna alltid blir missvisande mot hur tavlorna ser ut i verkligheten, funderar ni på någon av dem eller kanske på någon annan som jag inte fått med här går det jättebra att höra av sig och ta en kik live. Sålänge fortsätter jag jobba med de beställningar som kommit in och bara hänga med i flowet av inspiration och målarlust som infunnit sig efter påskhelg och alla inspirerande konstupplevelser!
Väl mött! /Helena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0