Bränneriet Lyngby Gård


Rekar, planerar och fixar för fullt inför påskens konstutställning! I år blir det som tidigare skrivit utställning på nytt ställe! Nytt på flera olika sätt. Nytt för mig så till vida att jag byter utställningsplats och i år kommer att husera i det fantastiska bränneriet på Lyngby Gård! Nytt även på så vis att årets utställning på bränneriet är den första i byggnaden! Det flera hundra år gamla bränneriet har de senaste åren restaurerats och smakfullt renoverats av dess ägare till att idag ha fått nytt liv och kommit att bjuda en toppmodern miljö med rustika originaldetaljer bevarade. Helt enkelt den perfekta inramningen för en konstutställning! Ställer ut gör jag dessutom i gott sällskap av flera andra konstnärer, för mig nya som gamla bekantskaper. Superkul!

Vi kommer att hålla öppet påskens alla dagar, från långfredagen till och med annandag påsk, alla dagar klockan 10-17. Servering kommer att finnas för den kaffesugna och återförsäljning av diverse artiklar liksom naturigtvis massor av konst utlovas! Känn er varmt välkomna!

Vi ses i påsk!

Foto Bränneriet Lyngby Gård. Copyright Helena Lövgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0